.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام منتخبان و تعداد آرا ؛
ترکیب هیئت رئیسه شورای پنجم ساری در سال دوم مشخص شد
شمال نیوز : رسانه ها و افکار عمومی با توجه به برخی انتقادات اعضای شورا از هیئت رئیسه ، انتظار انتخابات پر شور و حساس تری برای هیئت رئیسه سال دوم شورای پنجم شهر ساری متصور بودند .....

شمال نیوز: انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ساری در سال دوم در حالی برگزار شد که  تغییرات جدی در ترکیب آن صورت نگرفت .

به گزارش شمال نیوز ،در این انتخابات داخلی مسعود مدینه با 6 رای موافق و 3 رای مخالف بازهم رئیس شورای شهر ساری در سال دوم ماند .

علی اکبر زلیکانی  هم که پیش از این نایب رئیس شورا بود به عنوان تنها کاندیدای نائب رئیسی در سال دوم با  ۸ رای موافق و 1 رای مخالف در این مسئولیت ماندنی شد .

برای نامزدی در سمت های دبیری اول و دوم نیز استقبالی از سوی اعضا صورت نگرفت تا جایی که برای هر سمت تنها یک نامزد اعلام آمادگی نمود .

کوروش یوسفی تنها کاندیدای دبیری اول ، 6 رای بدست آورد و نتوانست 3 رای از همکاران خود را در سبد خود قرار دهد و به عنوان دبیر اول دومین سال شورای پنجم ساری مشغول به فعالیت شد .

سید علی آقامیری هم که تنها کاندیدای دبیری دوم شورای پنجم ساری  با  ۷ رای موافق از میا به مدت یکسن 9 همکار خود برای یکسال برای این سمت انتخاب شد .

رسانه ها و افکار عمومی با توجه به برخی انتقادات اعضای شورا از هیئت رئیسه ، انتظار انتخابات پر شور و حساس تری برای هیئت رئیسه سال دوم شورای پنجم شهر ساری متصور بودند اما عدم استقبال اعضای شورا از نامزدی در هیئت رئیسه نشان داد که اعضا موافق وضع موجود هستند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.